reklama

ŠOK: Španieli nepoznajú kyslú smotanu

Piatok sa vyvijal slubne. Aby mi nechybali Bacardi reserva, vypite s Ferom vo Flamenco , zoznamil som sa s miestnou DJkou. Je z Venezuely z rodiny s osmymi detmi. Jedna z jej sestier - Evelyn - uci tu v BCN tancovat. To robi v noci, pretoze cez den je novinarka a ja jednoducho nikdy nepochopim odkial beru niektori ludia energiu. Dalsi dvaja su kdesi na juhu Spanielska a zvysni styria zostali v Karibiku a v podstate ich chapem. Az ovela neskor som zistil, ze meno Evelyn otvara dvere do vacsiny latino klubov v meste.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Raval, cast Barcelony, kam sa nie kazdy v noci odvazi.
Raval, cast Barcelony, kam sa nie kazdy v noci odvazi. 

S DJkou sme sa stretli po dvojitom meskani na Plaza de Catalunya po kratkom bludeni sme nasli privetivy bar kdesi v Raval. Popri dvoch velmi priemernych spanielskych pivach som si vypocul historky DJky z miestnej umeleckej subkubkulturky a tiez dobru radu casnika, ze naozaj nie je dobre nechavat mobil a penazenku na stole.

Tam som si spomenul, ako sme sedeli o tri mesiace skor a o takych pat ulic dalej s El Gordom a prisla k nam skupinka zien podla farby a siat tak z Indie. Ukazovali nam nieco v novinach, ale nastastie sme ich poslali skor ako popod noviny stihli pobrat nase penazenky a telefony. Vtedy sme mali stastie a v klude sme dojedli prefabrikat paelly za sedem eurokorun. Dnes to take tesne nebolo a tak som za zvuku bong a v tieni paliem pocuval o kratkej kariere klaviristky, o otocenom zivote umelcov a o jedinecnych masazach DJky, ktore dufam raz skusim.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najedli sme sa doma spolu s Claudiom, Doktorkou a Valentinom, co je druhy gay s ktorym byvam. Plan bol dobry - sampinony so surovou sunkou a kuracie maso v kari omacke. Pamatam si ako som v Bratislave zvykol hovorit, ze viem varit, ale budem sa musiet naucit varit naozaj, alebo prestat klamat. Ryzu som rozvaril, do sampinonov sa nejakym zazrakom dostali kamienky a tiez mi vadi, ze spanieli neobjavili chut kyslej smotany. A jogurt nie je to iste. Toto bol prvy gurmansky sok, ktory mi na pyrenejskom polostrove naozaj vadil. Smotana je vyborna vec a predstava ze budem najblizsie roky bez nej mi vobec nesadla dobre. Az na tychto par malickosti sa vecera podarila a okolo jedenastej sa DJka vytratila do prace.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vysvytlo, ze Vale a Clau boli vonku noc predtym, co v ich pripade znamena, ze prisli domov tak o siedmej, bez prehanania. Z pochopitelnych dovodov Clau v piatok o osmej vstal a isiel pracovat a z rovnako pochopitelnyhc dovodov nemal v piatok velku chut ist zurovat. Doktorka to vyriesila. Plan bol pockat na jej znameho - Baska - ktoreho spoznala v kdesi v Parizi a ktory sa prave na svojom pokazenom aute snazil dostat do BCN po tom, ako uspesne ukoncil osemdnovu zurku na prenajatej jachte. Mali sme vyrazit spolu von. Bask dosiel, s ocami ako cinska zastava a bolo jasne, ze pojde tak nanajvys spat. Baska sme ulozili a zostali sme sami s Doktorkou na terase riesit celosvetove problemy. Zaver vecera bol jasny - na terase chyba bazen.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Nie vsetky poklady su zo zlata" Vysvetlil Johny Depp Orlandovi Bloomovi v Piratoch Karibiku . Ma pravdu a ja naozaj neviem ako vysvetlim El Gordovi, ze jeho obal od Kill Bill, vol.1. je prazdny a Umma sa na mna usmieva tu v BCN. Tiez by som mal konecne poslat na Slovensko tie doklady od auta mojich rodicov. Hned potom ako Johny Depp strapnil britskaho admirala a odisiel s najrychlejsou lodou sme my odisli na plaz.

Juraj Vajda

Juraj Vajda

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracuje vo financnom sektore, zhodou nahod v Barcelone. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu