reklama

Lo haces genial alebo robis to skvele

Vedel som, ze musim hlavne nieco robit, cokolvek, len aby som nesedel na posteli a nerozmyslal ci mal Stan pravdu, ked mi nadaval, celkom vulgarne, ze co do p%$ odchadzam, co mi chyba. Tak som zabil den sledovanim BCN z blizka, meranim, kolko mi zaberie cesta z domu do prace pesi, pozorovanim rovnako zmatenych turistov na Passeig d Gracia a hlavne zhananim obalky a znamky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

To sa ukazalo ako velmi dolezite, ked som si pri plateni za obed vsimol, ze mi v penazenke svieti napis BA-587EX. Bol to technicak od auta mojho otca. Auto je v Bratislave, technicak v Barcelone a rodicia na Krete alebo kde...zabudol som sa spytat, ked som ich viezol na medzinarodne letisko Ivanka pri Dunaji... Kazdopadne, mal som dost casu na opravu tejto neprijemnej malickosti, ktora by moju mamu mohla lahko stat infarkt.

Obalka nebol problem a spolu s nou som si kupil aj hodnotny kusok s nazvom Novy muz prichadza a s podtitulom "Del macho Iberico al Metrosexual", uvidime co sa docitam. Nastastie, akykolvek pamflet co si kupim mozem vyhlasit za studijny material v ramci zlepsovania sa v spanielcine a prekonavania kulturnych barier. Znamka bol problem, pretoze cele Spanielsko je v auguste na dovolenke. Kedze su vsetci na dovolenke, nikomu nevadi, ze vsetko je zavrete. Nikomu okrem mna. Zhanal som ich dve hodiny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vecer som spoznal Gladys. UZ podla mena jasne, hovorila plynulou slovencinou. Gladys je z polovice Slovenka, z druhej Cilanka a do svojich dvanastich rokov zila v Nitre. Potom si na sest rokov odskocila do Santiaga aby sa vratila studovat do Bratislavy. Teraz je v BCN na univerzite a pije so mnou pivo kdesi v Eixample. Popri tom ako sa snazim pochopit jej zivotny pribeh a ako sa castujeme navzajom hlaskami z English is Easy sa dohodneme, ze vecer skusime salsu. Medzitym som isiel domov.

Cakali ma dva zmeskane hovory od Mimi a nejak som si uvedomil, ze by som jej mal povedat, ze uz nebyvam v Bratislave. Plakali sme. Chvilu som si aj myslel, ze to vydrzim, ale citil som strasne prazdno, ako ked si na zurke v b52 a okrem teba a barmana su tam iba dve hlavohrude so svojimi pipkami vylepsenymi kolagenom, peroxidom, silikonom a neviem cim este...proste na p&%$. Naozaj som si myslel, ze to s Mimi skonci inak, ovela neskor, s rozbitym riadom, krikom, placom a detmi u starych rodicov a nie takto dokonale a bezmocne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O jedenastej, ked stale nikto nevolal, som zneistel a pomyslel som si, ze som zasa naletel, ale nie to iba Maria meskala, stretavali sme sa spolu s Gladys o polnoci. Maria je ocarujuca. Ma obrovske hnede oci, krasny usmev a vlasy zvlnene ako v reklame na Gliss-kur. Tvrdila ze je z polovice svedka, ale nie som si isty, vie cesky, teda vie povedat "ukoncete prosim vystup a nastup, dvere se zaviraji". Nikdy, opakujem nikdy sa nesmiete pozriet nizsie, tam sa sarm strati v dvojitej porcii katalanskeho temperamentu tam kde nase modelky maju prvych a druhych devadesiat.

Antilla bolo plne...podla mna...potom my vysvetlili ze je prazdne...ale bola streda dve hodiny rano a vsetci vieme ako to vyzera v nasej rodnej metropole o takom case...kym sem sa prislo slusnych 100-150 ludi potit v rytme salsy a rumu s kolou. Norika, dakujem. Takisto dakujem Miguelovi, Katke, Jimmimu, Martinovi a Emeteriovi. Lo haces genial som si vypocul od Marty, ktora svoje priemerne meno bohate kompenzuje pohybovym talentom v panvovej oblasti a zadkom ako takym. Dufam ze o nej este budem pocut. Domov som sa vratil o tretej rano s dobrym pocitom. Nejak to pojde.

Juraj Vajda

Juraj Vajda

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracuje vo financnom sektore, zhodou nahod v Barcelone. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu